.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند. پیام هشدار ایران به آمریکا
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند.(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
عکس/ اقدام خارج از عرف سفارت سوییس
(ادامه)
وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی در پکن ضمن توافق برای بازگشایی نمایندگی‌های دو کشور در زمان مورد توافق، بر آمادگی خود برای از بین بردن موانع پیش روی گسترش همکاری‌ها تأکید کردند. بیانیه مشترک ایران و عربستان امضا شد؛
وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی در پکن ضمن توافق برای بازگشایی نمایندگی‌های دو کشور در زمان مورد توافق، بر آمادگی خود برای از بین بردن موانع پیش روی گسترش همکاری‌ها تأکید کردند.(ادامه)
همشهری نوشت : سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز دوشنبه استوارنامه نادین اولیویری لوزانو سفیر جدید سوئیس را دریافت کرد. حجاب جالب سفیر جدید سوئیس در دیدار با رئیسی + تصاویر
همشهری نوشت : سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز دوشنبه استوارنامه نادین اولیویری لوزانو سفیر جدید سوئیس را دریافت کرد.(ادامه)
ایران ۲ کشتی یونانی را توقیف کرد
در پی توقیف یک نفتکش ایرانی توسط دولت یونان و در اختیار دادن نفت آن به آمریکایی‌ها، ایران تصمیم به اقدام تنبیهی علیه این کشور گرفته است. در همین حال برخی رسانه ها نوشته اند که ایران دو کشتی یونانی را توقیف کرده است.(ادامه)
بیانیه تند پرسپولیس علیه دروازه‌بان شاکی
(ادامه)
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت..... سخنگوی مازندرانی وزارت خارجه ؛ از روستای معلم کلای محمودآباد تا سفارت یک کشور مهم
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت.....(ادامه)
طرح ایران برای شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری
سفری که یکی از مقامات ارشد ایران اخیرا به بغداد داشت، توجه مقامات آمریکایی را به خود جلب کرد، تا به دقت اهداف این سفر را بررسی کنند. واشنگتن مدعی بود که ایران قصد دارد احزاب شیعه را به سمت تشکیل دولت عراق در نزدیکترین زمان ممکن وادارد و هدف از این سفر، مطلع ساختن گروه‌های نزدیک به ایران، از استراتژی جدید، مبنی بر اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق است.(ادامه)
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: آمریکا مقصر مرگ 1500 ایران بر اثر کرونا است، اگر شدت تحریم ها به این اندازه نبود قطعا می توانستیم میزان مرگ و میر را کنترل کنیم و آمارها کمتر از این می شد.

هیچ کشوری جرأت کمک دارویی به ایران را ندارد / آمریکا مقصر مرگ و میر ایرانیان براثر کروناست
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: آمریکا مقصر مرگ 1500 ایران بر اثر کرونا است، اگر شدت تحریم ها به این اندازه نبود قطعا می توانستیم میزان مرگ و میر را کنترل کنیم و آمارها کمتر از این می شد. (ادامه)
وزیر امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پایتخت سوئیس مدعی شد که آمریکا آماده است بدون هیچ پیش‌شرطی با ایران وارد مذاکره شود. پمپئو: آماده‌ایم بدون پیش‌شرط با ایران مذاکره کنیم!
وزیر امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پایتخت سوئیس مدعی شد که آمریکا آماده است بدون هیچ پیش‌شرطی با ایران وارد مذاکره شود.(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
عکس: اسکناس ده هزارتومانی قاب شده درسفارت سوئیس!
یک کاربر فضای مجازی در توییتر خود تصویری از یک اسکناس ده هزار تومانی در سفارت سوئیس را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
درخواست ایران برای افزایش سهمیه حج ۹۷
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات اخیر با مسئولان حج عربستان گفت: ۵ هزار سهمیه اضافه را درخواست داده‌ایم که اگر این اتفاق بیفتد با احتساب سهمیه عوامل حج کشورمان، حدود ۹۰ هزار نفر زائر خواهیم داشت.(ادامه)
عکس/ تجمع اعتراضی دانش‌آموزان مقابل سفارت سوئیس
جمعی از دانش آموزان در اعتراض به اقدام آمریکا برای اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مقابل سفارت سوئیس در تهران تجمع کردند.(ادامه)
گاف هفت‌گانه احمدی‌نژاد
(ادامه)

نامه‌های امام آن‌قدر پردامنه است که می‌تواند کتابی جذاب را شکل دهد؛ این فصل نشان می‌دهد شیوه‌ ارزش‌گذاری امام به نویسندگان نامه‌ها، خارج از عرف دیپلماتیک و براساس ارزش اسلامی بوده است. درس‌‌های دیپلماسی در نامه‌های امام خمینی(ره)/ از نامه عاشقانه به همسر تا نامه عزل به حاصل عمر(خبر)
نامه‌های امام آن‌قدر پردامنه است که می‌تواند کتابی جذاب را شکل دهد؛ این فصل نشان می‌دهد شیوه‌ ارزش‌گذاری امام به نویسندگان نامه‌ها، خارج از عرف دیپلماتیک و براساس ارزش اسلامی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم‌آمیز سعودی‌ها در تفاهم‌نامه‌ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت.

عربستان چه خواسته‌هایی از زائران ما داشت که ایران نپذیرفت؟(خبر)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم‌آمیز سعودی‌ها در تفاهم‌نامه‌ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم‌آمیز سعودی‌ها در تفاهم‌نامه‌ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت.

عربستان چه خواسته‌هایی از زائران ما داشت که ایران نپذیرفت؟(خبر)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم‌آمیز سعودی‌ها در تفاهم‌نامه‌ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم‌آمیز سعودی‌ها در تفاهم‌نامه‌ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت.

عربستان چه خواسته‌هایی از زائران ما داشت که ایران نپذیرفت؟(خبر)
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم‌آمیز سعودی‌ها در تفاهم‌نامه‌ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت. (ادامه)
سازمان حج در انتظار ارسال تفاهمنامه از ریاض
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین وضعیت تمتع سال 95 گفت: امروز (یکشنبه) آخرین فرصت برای عربستان است تا موافقت کامل خود را با خواسته‌ها و مطالبات منطقی جمهوری اسلامی اعلام و تفاهمنامه را ارسال کند.(ادامه)
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد. 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد.(ادامه)
راز طلاق ملکه غمگین از محمدرضا پهلوی
مرگ فوزیه، اولین همسر محمدرضا پهلوی، ماجرای طلاق خبرساز او از همسرش را دوباره داغ کرده است. (ادامه)
رکن آبادی بالاخره کجاست؟
هیچ مقام رسمی در ایران تاکنون سخنی از جان باختن غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان در جریان حادثه منا به میان نیاورده است. نام او در میان جان‌باختگان نیز نیست. سرنوشت رکن‌آبادی که یکی از دیپلمات‌های برجسته ایران است که به مدت ٦‌سال مسئولیت سفارت ایران در لبنان را بر عهده داشت، همچنان در‌ هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.(ادامه)
شمال نیوز: روزنامه الحیات عربستان در گزارشی به بررسی 10 شخصیت حاضر و تاثیرگذار بر روند مذاکرات هسته ای ایران پرداخت.
از ظریف و روحانی و فریدون تا شمخانی و ولایتی(خبر)
شمال نیوز: روزنامه الحیات عربستان در گزارشی به بررسی 10 شخصیت حاضر و تاثیرگذار بر روند مذاکرات هسته ای ایران پرداخت. (ادامه)
تصاویر/ آلبوم دیده نشده از خاندان پهلوی
آلبوم دیده نشده از خاندان پهلوی (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.